Autor: RTS

Novi Sad
15.11.2023.
06:46
Više od 60 kilometara šina postavljeno je na deonici pruge od Novog Sada do Subotice, gde se intenzivno izvode radovi u tri smene.
  • Sima

    31.01.2024 19:30
    Poruks
    Da imamo vozove kao u japanu i kini opet nebi valjaloCudan smo mi svet.
  • Марко

    17.11.2023 05:01
    Ако вам је добро- онда ништа!
    Због тог вијадукта, људима ће се стушити куће, за које је СО Врбас добила новац за исплату истих, али их некима нису дали, тј. већини већ су новац стрпали у своје џепове и инвестирали у некретнине на мору и планинама.
  • Ondrej mi

    15.11.2023 22:30
    A šta će te jadne životinje zatvorene između auto-puta i brze pruge?Ostace im 1km-1,5km prostora!Gde su nadvožnjaci za migraciju životinja sa zelenim pojasom?Neznam kako bi njemu bilo da ostane zatvoren?Ali biće pre roka,samo to forsiraju!
  • Realista

    15.11.2023 15:17
    @NS Posmatrac:
    ...dok ti "sumljaš" da ti malo pomognem: procenu radova i ekonomiju istih ne određuje niti ugovara političar (osim u srbiji) već stručno lice - inženjer.
  • BoeserWolf

    15.11.2023 14:26
    Vucic: do 2018. brza pruga Beograd-Budimpešta

    https://www.rts.rs/lat/vesti/ekonomija/2150073/vucic-do-2018-brza-pruga-beogradbudimpesta.html

    (isti taj RTS)

    Znaci rok za prugu BG-SU je 2025., a BG- BUD 2017.
  • Pera Ždera

    15.11.2023 13:21
    Pitajte
    Inženjere za koju platu rade kod kineza i da li se pitaju za bilo šta?
  • /

    15.11.2023 13:16
    /
    dokle je stigao?
    ta do vrbasa, sami ste kazli.

    tamo su klisure, brda od granita
  • NS Posmatrac

    15.11.2023 12:28
    Cena
    Realista
    15.11.2023 • 08:51
    posledice ili poledice
    Kada jednog dana neka nezavisna komisija odradi procenu radova i utvrdi da su isti preplaćeni 50 ili čak 80% u odnosu na realnu cenu, da li će biti tu inženjerka Aleksandra Milosavljević, inženjer Milorad Matić, PR-arka ministarstva Anita Dimoski da nam objasne zašto je to tako?

    Zasto bi inzinjeri (tehnicka lica) objasnjavali ugovorenu cenu.
    Ugovaranje cene radi drzava - ministarstvo (politicari).
    Inzinjeri treba da odgovaraju za propuste u projektovanju i kvalitetu izvrsenih radova.
    Nesto sumljam da ce pruga biti gotova godinu dana ranije.
    Ili neko nije dobro procenio dinamiku radova pa je precenio rokove (sto se jos nije desilo) ili to dobro zvuci pred izbore.
    Ima tu jos dosta posla kod nas a madjari kasne i to dosta na svom delu.
  • Da se podsetimo 2

    15.11.2023 10:20
    Kako je zaustavljena izgradnja pruge Beograd - Budimpešta: Nema para, a nema ni obećane tehnologije

    021.rs

    INFO 29.09.2023.

    Izgradnja pruge Beograd - Budimpešta zaustavljena je jer Kinezi ne mogu da završe projekat - i to iz dva razloga.
  • Realista

    15.11.2023 08:51
    posledice ili poledice
    Kada jednog dana neka nezavisna komisija odradi procenu radova i utvrdi da su isti preplaćeni 50 ili čak 80% u odnosu na realnu cenu, da li će biti tu inženjerka Aleksandra Milosavljević, inženjer Milorad Matić, PR-arka ministarstva Anita Dimoski da nam objasne zašto je to tako?
  • Paor

    15.11.2023 08:41
    Zato je ono što rade u Zmajevu sramota svaki dan se provlačimo i mimoilazimo sa kamionima kroz blato
  • Nezavisni Vojvođanin

    15.11.2023 08:11
    Most Beška
    Istražite zašto je most preko Dunava kod Beške već celu ovu 2023 godinu bez osvetljenja sa bandera. Mračno je kao u grobu. Izgleda da je neko pokrao trafo stanice ili kablove ali se to ne rešava. Ide zima, magla, poledica, u sklopu sa mrakom i brzinom svi preduslovi za teške nezgode su već na broju.
  • skep

    15.11.2023 07:40
    Posle tri tečenice sam morao da proverim odakle ste preuzeli ovaj inspirativni hvalospev...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna